Välkommen

I och med att operationen stundar och ni är så många fina själar där ute som bryr er om vår pojk, så startar jag denna blogg att ha som samlingsplats för information. Min privata blogg finns kvar, och kommer ha samma inlägg. I och med att den är just privat fann jag det lättare att även skapa en temporär tillfällig blogg så att alla som oroar sig kan läsa. Denna kommer inte vara lösenordsskyddad som den andra, och med hänsyn till Otis privatliv kommer denna blogg försvinna kort efter vi kommer hem. För hem ska vi komma; alla fyra.

Jag uppdaterar instagram under resan, men jag ber redan nu om ursäkt för att jag inte kommer svara på era frågor eller liknande. Precis som under de förra operationerna kommer jag läsa allt fint ni skriver, men av erfarenhet finns orken inte där att uppdatera svar, ringa, sms:a och maila. All information kommer ni finna här så fort jag bara kan skriva ner den.

Glöm inte bort Otis egna insamling:

http://gava.hjartebarnsfonden.org/campaign/5959882

Tack för att ni följer med oss på vår tuffa resa

Familjen Windhardt

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Välkommen

  1. Anna skriver:

    Klart att ni ska komma hem alla fyra! Lycka till Otis och all styrka till hela familjen.

    Gilla

Kommentera

