Små fötter med ont

Vad som tydligen förbryllar många läkare, men som diskuteras flitigt bland hjärtebarnsforum är det faktum att många hjärtebarn får ont i fötterna på natten. En sådan kväll hade vi i kväll då Otis vaknade med nattskräck samt klagade över smärta i benen. Det var bara att massera och massera lite till. Förhoppningsvis är detta något som förbättras efter tcpc.

Nu ska jag ”sova” men först tänker jag igenom alla konstiga saker man måste tänka på som ”vi får inte glömma att ta ner julbelysningen på balkongen innan vi åker till Lund” och ”hur ska jag laga mat nere i Lund, har de stora kastruller till storkok för jag orkar inte laga mat varje dag, och om de har stora kastruller vart förvarar jag maten efteråt?”..

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Små fötter med ont

  1. Ida skriver:

    Shit jag har inte fattat att det är dags!! Lille Otis. Vi tänker på dig och dina föräldrar. Styrka till er!

    Gilla

Kommentera

