Rakt in i hjärtat

Nu är det helg och på måndag börjar vi vår isolering. Man får verkligen tänka ut vad man vill göra innan vi åker och blir fast på sjukhuset. Sedan är det även isolering när vi kommer hem. Igår njöt jag av att sitta på A6 och bara se på folk.

På kvällen såg vi på andra avsnittet av Rakt in i hjärtat. Efter första avsnittet sa jag att jag inte kan se fler, men sedan såg jag reklamen för avsnittet och orden ”något går snett”, så jag var bara tvungen att kolla. När lilla Willes mamma talar är det som jag lyssnar till mina egna tankar, och jag känner verkligen med familjen då våra söner har samma diagnos; hlhs. Personligen tycker jag inte det var schysst av svt att ha en cliffhanger när det gäller Willes operation då de avslutar avsnittet med att något går snett, och läkaren inte alls är nöjd. Det här är alltså samma kirurg som ska operera vår son om två veckor. Samma operation. Så just nu surfar jag runt på forum för att få reda på hur wille mår. Och jag hoppas innerligt att han mår bra och frodas!

http://www.svt.se/rakt-in-i-hjartat/

Annars har vi haft en bra förmiddag. Pojkarna busar och leker tillsammans. Timo älskar att ha Otis hemma istället för på dagis, och blev riktigt sur när han var tvungen att sova middag.
image

image

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

