Ett stort tack

Jag sitter på Facebook och är inne på hjärtebarnsarmbandens hemsida för jag tänkte beställa ett i svart till mig. Sedan tänkte jag även vara lite fräck och pusha för hemsidan till några utvalda vänner som jag tänker inte blir arga för lite ”reklam”.  Jag själv hatar förfrågningar och reklam (om det inte är något jag är intresserad av själv då det vill säga haha), så jag är inte den som vill ”störa”!

När jag satt där och gick igenom vilka vänner jag skulle tracka blev jag så väldans rörd, för det var så många ansikten som dök upp som jag kunde klicka på; som jag vet bryr sig om vår lilla Otis och vill hjälpa honom på alla möjliga sätt. Ni kommer från alla möjliga håll i landet och ni skickar så mycket kärlek att jag blir överväldigad! Från botten av mitt hjärta – TACK! Man känner sig lite mindre ensam när man vet att man inte vandrar ensam.. (Säger hon lite med glimten i ögat då Liverpoolmatchen är på i bakgrunden!:-)).

When you walk through the storm
Hold your head up high
And don’t be afraid of the dark
At the end of the storm
There’s a golden sky
And the sweet silver song of the lark

Walk on, through the wind
Walk on, through the rain
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on, with hope in your heart
And you’ll never walk alone
You’ll never walk alone

Walk on, walk on, with hope in your heart
And you’ll never walk alone
You’ll never walk alone

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

