Poop scene investigation

Vilken start på morgonen! Jag har tvingat mig själv att ta en paus för att dricka en kopp kaffe.. Timo var kass i magen, så det första jag fick göra var att byta hans blöja. Timo avskyr; verkligen avskyr skötbord så han fick ett psykbryt mitt i blöjbytet och skrek och grät. Sedan kissade han ner hela sig själv..rakt ner i badet!
Jag kände att även Otis poopat, men han fick helt enkelt vänta..diarré trumfar vanligt poop..trodde jag!

När det var Otis tur såg jag att killen hade poop på hela sig..en liten hand hade varit alldeles för nyfiken och Otis hade byggt modellera med sin egna avföring! Toppkvalité vad gäller morgonunderhållning.. Rakt ner i badet även för honom! Under tiden gick jag på skattjakt och fann poop på tv-bänken, soffbordet och en kudde. Än är jakten inte slut, men som sagt..Jag behöver kaffe!!

Halva lägenheten är avspärrad tack vare babygrindarna, och säkrad. Nu återstår resten som består av den tuffaste crimeplatsen. Jag ska hämta mina David Caruso – brillor och påbörja letandet. Jag har en jäkla näsa och kan lukta mig till ALLT! Min kära make säger att jag skulle kunna jobba som knarkhund i Tullen. Dags att sätta den i arbete!

Den misstänkte..som även hunnit med att kleta ner sig med min salva

image

image

mamma milla

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

