Dessa barnvagnar..

Nu är båda pojkarna vakna och river vardagsrummet. Jag ska snart laga lunch, men först ska jag leta upp ett 2 år gammalt kvitto på vår dubbelvagn Urban Jungle Mountain Buggy Duo.. Vi har haft problem med den enda sedan vi köpte den. Den är nästan lika smal som en bred singelvagn, och kör enkelt som tusan. Men däcken (luft) går alltid sönder, sitsarna har börjat falla isär (de sitter med kardborre) och nu är Otis för lång för sin sits. Nu är däcket sönder igen, och vi är strandsatta här hemma. Jag ska se om man kan reklamera hela skiten samt googla runt lite på sulkys. Jag vet knappt vad det är, förutom att det är billigt. Vi säger båda här hemma i allafall att vi aldrig mer kommer ha vagn med luftdäck.

P1010064

Som singelvagn har vi en Teutonia cosmo, som vi aldrig haft ett problem med. Tio gånger bättre lastutrymme också än Mountain Buggyn. Däremot tycker jag den kör betydligt sämre än Mountain Buggyn, men bättre än Bugaboo som vi hade som lånevagn i Lund när Otis var nyfödd.

image

mamma milla

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

