Liten ensam pojke

Det här är det som suger med isoleringen. Otis ser massa andra reflexvästklädda sötfisar på stranden och undrar vad de gör för något. Jag längtar så jag dör till han får komma tillbaka till sin förskola! Jag avskyr att se honom så ensam :-(.

image

image

Tur Timo finns! Även om de inte alltid kommer överens älskar de varandras sällskap. Timo gör allt hans bror gör! Klappar Otis i händerna gör Timo det med. Vill Otis leka och ha på sig sin ryggsäck ska Timo ha sin. Om Otis bygger med lego ska Timo sitta bredvid. Jag är så tacksam att Timo finns, även om det inte var planerat med syskon så tätt inpå.

Bästa bröderna! Otis sa ”jag älskar dig Timo”, sedan fick han en puss. Givetvis hänger de i samma säng.

image

image

image

mamma milla

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

