Överraskningspost

Idag fick vi överraskningar i posten. Otis farmor hade skickat ett paket med en cd full med sagor, och Petters kollega hade varit gullig och skickat en liten änglanalle som ska beskydda oss i Lund. Både Petter och jag blev väldigt berörda, och jag kunde inte ens läsa klart kortet högt för rösten stakade sig. Tack så mycket du vänliga själ! 

Idag har vi haft en underbar dag i solen! Jag tog första rundan i joggingspåret för i år, och sedan var vi ute mestadels av dagen. Vad underbart väder vi haft, och jag känner mig tio gånger fräschare med lite färg i ansiktet.





Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

