Förberedelser

Nu vet jag inte vad jag sysslar med här hemma. Jag avskyr att åka bil och resa, så jag segar alltid ner mig och drar ut på det. Istället för att packa och få i ordning på allt har jag tränat och städat. Nu tvättar jag och kollar på dokusåpastjärnor på slottet. Haha. Vi ska inte åka förrän runt 18, så fortfarande finns det tid. Jag och barnen ska packa, sedan måste vi äta och möta upp med han som ska bo här när vi är borta, och sedan åker vi.

De ringde från Lund innan och sa att det inte finns plats för oss på Ronald McDonald, så istället ska vi sova på patienthotellet. Vart all mat vi tar med oss ner ska sova återstår att se..

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

