Nyser

Varannan timme nyser Otis. Vad det beror på vet vi inte, men vi har bett de på 67:an att göra en extra koll nu när vi ska träffa narkos. Jag vet redan vad de kommer säga: ”100 % frisk är vad som gäller!  Åk hem! En familj hostar här nere, och det är endast här på Ronald som Otis har vistats. Jag, Petter och Timo är friska. Vi har frågar familjen och de säger att de är friska.

Jag är så nervös att jag knappt kan röra mig. Jag studerar Otis i detalj. Låter han täppt? Rinner det snor? Ser han hängig ut? Tre timmar till svar..

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

