Hos Nanna

Ikväll somnade pojkarna tidigt, så nu ska vi köpa hem lite libanesiskt och ha en trevlig kväll. Sedan måste jag försöka träna lite i veckan och få rutin på maten igen. Hela den här veckan gick åt till att snörvlar, nysa och vara allmänt omtöcknad. I morgon ska jag och Otis ha en date. Han befinner sig i trotsåldern, och ibland känns det som man tjafsar mer än att vara sams. I morgon tänkte jag att jag ska ge bara honom av min tid. Timo är väldigt väldigt mammig och sträcker upp händerna och vill bli buren och kramad mestadels av tiden, så i morgon ska bara jag och Otis hänga. Vi sticker i väg tidigt, så vi kan passa på att sticka in huvudet i några affärer innan folkmassan kommer dit. Sedan ska vi isolera Otis från och med Tisdag.

I morgon måste jag även passa på och köpa lite påskris för familjen Windhardt ska fira påskafton till helgen som kommer. Så jag tänkte påskpynta lite i morgon. Pojkarna har ju ingen aning om vilket datum påsken egentligen infaller, och för att vara helt ärlig har jag under hela det här kaoset knappt det heller..

Nu vet jag vem det är som läser från Indien, och vi vinkar hej och tackar för stödet!

Hos Nanna där även gammalmormor Pirkko var och hälsade på!

image

image

image

image

image

image

Timo älskar att åka åkbräda

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

