Stadsparken

Idag tackar vi för den underbara solen! Det var välbehövligt! Vi spenderade dagen med barnens farföräldrar uppe i stadsparken. Vi var där uppe tidigt och grillade bland annat korv och fikade. Det märktes att pojkarna hade haft roligt för de somnade båda två i bilen hem. Jag själv njöt lika mycket jag. De är alltid skönt att komma hemifrån och spendera några timmar i Stadsparken som är en liten oas här mitt i stan.

Efter det var vi ute på gården och lekte någon timme. Min mamma och lillebror tittade förbi. Otis upptäckte att man kunde gå in i buskarna här på gården, så han och jag gick på ”äventyr”. Han hittade även ett fönster som enligt honom tillhörde tandtrollets bostad. Nu sover båda barnen och jag och Petter ska köpa hem mat. Jag är vrålhungrig eftersom vi grillade så tidigt idag. Ha en fortsatt trevlig lördag och helg allihop! Hoppas er dag var lika bra som vår!

IMG_0363 IMG_0370 IMG_0372 IMG_0379 IMG_0382 IMG_0385

mmm, mycket gott där Timo

IMG_0386 IMG_0393 IMG_0398 IMG_0405 IMG_0410 IMG_0412 IMG_0418 IMG_0421 IMG_0425

Hej, är du redan här!

IMG_0430 IMG_0432

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

