Prat om rumpor

Ska vi prata om vädret som uppenbarade sig idag? Jisses vilket konstigt väder! Ena stunden sol, andra hagel!

Vi delar upp oss lite nu i och med att lilla Otis sitter isolerad. Det känns hemskt att lämna honom hemma när han ber om att få följa med, men vi ljuger varje gång och säger att Timo ska till bvc och få sprutor i rumpan.

Igår träffade jag min äldsta vän på Malmborgs och tog en fika. Jag har känt Jonna sedan vi var 7 år gamla, och det i sig är rätt häftigt. Jonna är inte bara min vän, utan när vi växte upp var hon min partner in crime. Det fanns inte så många andra 12-åringar i Hovslätt som avgudade Bon Jovi 1995. Vi kunde sitta i timmar och prata om Jon, hans låtar och speciellt hans rumpa i blå jeans.

Om vi byter ämne cyklade jag och Timo idag till Maxi och sedan när vi kom hem kom Otis ut och lekte med oss på gården. Otis var väldigt fascinerad av haglet som föll, och han tyckte det smakade väldigt gott!

Nu sitter jag och Petter och spelar mitt favoritspel all time: Gta San Andreas. Det börjar dra ihop sig mot sängen, men en liten stund till håller vi nog oss vakna.

Lilla Nicholas

image

image

Den här killen alltså!

image

Otis ville cykla själv till Ica.

image

image

Hagel

image

image

image

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

