Sömnig påsk

Jisses vad trött jag är! Timo gör oss galna med att vakna mitt i natten. Det varierar mellan 01, 03 och 05. Till hans försvar har han varit väldigt dålig i magen sedan i onsdags, så det är nog den som spökar och väcker honom. Påskhelgen har därför varit väldigt väldigt lugn eftersom vi går på sparlåga. Att Timo sedan är i en trotsålder, och Otis i en annan gör att man kanske inte skippar omkring och sjunger Zip-A-Dee-Doo-Dah Zip-A-Dee-Ay
My oh my what a wonderful day hela tiden.

Vi har hängt med min mamma och bror nu under påskhelgen. Min lillebror och hans kompis Hampus (Otis trodde att Daniel och Krampus skulle komma) tog även med pojkarna till lekparken medan jag och Petter handlade på Coop. Det fick Otis att utbrista i ett ”Jag älskar dig Danel!”

Nu kallar min kära make på mig. Pojkarna sover sedan en timme tillbaka, och vi vuxna ska äta potatisgratäng och flankstek som Petter lagat till oss. Flanksteken fick gå på grillen när vi grillade korv till lunch idag, så det här blir nog gott!

IMG_0004 IMG_0005 IMG_0011 IMG_0022 IMG_0026 IMG_0030 IMG_0034 IMG_0045 IMG_0051 IMG_0071 IMG_0074

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

