Tigern fattas oss!

Nu är vi framme och alla är nerbäddade utom Petter som är och införskaffar en napp eftersom den är kvarglömd hemma. Vi kom runt 22 och barnen sov hela vägen ner.

Jag har ibsskov och har mått sjukt illa i några dagar. Idag var yrseln för jäklig så jag kollade upp tåg på söndagen ifall jag och Timo skulle behöva åka senare.
Den släppte inte, men i och med att vi stressade runt så mycket hann jag inte tänka så mycket på det.

Nu ligger världens finaste kille bredvid mig i en egen säng och säger att ”jag kan sova här!” Timo ligger i en spjälsäng   bredvid mig på andra sidan. Han har redan klättrat ur och slått sig.

Vi bor på en annan våning denna gång, och det känns bra. Vi bor lite avskilt och kan stänga dörren om oss så resten av Ronald inte kan komma till vår hörna.

Nu säger en liten liten röst att han vill åka hem för jag var tvungen att meddela att hans napphållare med Tigern tyvärr är kvarglömd.. Om någon vet vart man kan köpa Dingliisar i Lund får ni gärna dela med er av informationen. Vi har en smärre akut situation här! Otis kan inte sova om han inte får stryka Tigern över öronen när han ska sova!

Inskrivning kl 8.30 i morgon. Dags att sova!

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tigern fattas oss!

  1. micaela skriver:

    hoppas ni fick tag på en tiger. det ligger två barnaffärer vägg i vägg på stora södergatan Åhléns kan också ha. hade jag inte varit förkyld hade jag kollat åt er. tänker på er de här dagarna. all styrka till er lilla kille.
    Micaela

    Gilla

    • NeLi skriver:

      Tack så mycket, och tack för tipset! Det får vi kolla upp i morgon. Idag hann vi inte pga inskrivningen. Hann bara kolla pressbyrån och apoteket här på området!

      Gilla

Kommentera

