Segt

Nu sitter vi och väntar.. Vilket vi gjort i 90 minuter. Det är lite det här jag stör mig på. Vi blir tillsagda att isolera oss hemma,  men väl på plats får vi vänta i allmäna utrymmen där folk nyser.

Morgonen var hemsk för jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Huvudet dunkade och kroppen var svag eftersom jag inte ätit sedan 13 igår. Pressbyrån hade inte fått in mackor, och här var de tydliga med att frukosten var bara till för patienterna. Jag får väl räknas som anarkist idag då, eftersom jag snodde en macka. Jag är väldigt glad för det eftersom det ser ut som vi kommer få vänta länge eftersom de har frukostrast här.

Jag förstår inte riktigt varför vi blev tillsagda att infinna oss här kl 8.30 som tydligen är mitt i deras frukost? Det är väl samma tider varje dag? Ok att de inte ville skriva in oss på en helg eftersom de är upptagna då, men ett annat klockslag kanske hade passat bättre än under rasten?

Timo är lika samarbetsvillig som vanligt

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

