Vi är kvar

Än så länge har vi inte åkt hem. Timo har nyst någon mer gång i dag, men det kommer inget snor. Mitt halsont är inte kvar, tror jag inte. Hela jag är helt bedövad så jag kan verkligen inte känna efter hur jag mår. Det säger jag inte för att verka dramatisk; hela ansiktet känns verkligen bedövat. Så konstig känsla.
Vi ska känna efter i morgon hur vi mår, men vi chansar inte och låter oss träffa Otis innan. Inte när vi är så nära operation. Känner vi oss sjuka i morgon börjar vi promenera hem. Jag måste vänta till löning för att ha råd med tågbiljetter haha.

Otis har haft en fantastisk dag med sin far! De har varit i lekparker och Otis har fått välja själv vilken mat han ville äta (McDonalds). Petter är en superpappa, och nu när jag är ensamstående går jag runt med mottot WWPD!  What would Petter do?

Om crp visar good to go är det operation runt 8 i morgon bitti.

image

image

image

Timo fick käka ute. Han tog en tugga, gick några steg bort mot lekstugan. Insåg att han var hungrig. Öppnade munnen och kom tillbaka. Sedan bort mot stugan igen. Ups, jag var visst sugen på mer!

image

image

Otis checkar in på 67:an

image

Håll tummarna för honom!

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

