Förvisade till rummet

Vi har kommit överens om att jag ska hålla oss på rummet till i morgon för att se ifall det lett någonstans.  Jag frågade om det var ok att jag hämtade mat och kaffe i köket, och det var det. I min värld tänker jag ju att om Timo inte är sjuk kan jag ju omöjligt smitta någon.

Jag ska ta en promenad med Timo sedan för helt realistiskt kan vi inte röra oss på den här lilla ytan fram till läggdags.

Nu luktar det poop i rummet. Givetvis är det dags att byta blöja precis efter att jag lackat naglarna.

De har ställt in en back med leksaker åt Timo. Han fick bland annat sin favorit. Snällt tycker Timo.

image
image

Jag och lilleman
image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Förvisade till rummet

  1. Andreas Gebhardt skriver:

    Din blogg är fantastisk. Hoppas att otis får komma hem snart. Då får han glass. För det ville han ju ha!!!

    Gilla

Kommentera

