Skit också.

Nu ska jag försöka vara vuxen och inte tycka synd om mig själv,  men en pojke här i huset kräktes precis så det har blivit misstänkt fall av magsjuka.
Den pojken har hängt med Timo, och Timo var den sista han umgicks med, så nu ligger Timo i riskzonen. Vilket även innebär att vi inte är välkomna upp på 67:an på 48 timmar! 2 dygn utan min Otis! Så länge har jag aldrig varit ifrån honom! Nu är jag riktigt ledsen! Så orättvist, men jag förstår försiktighetsåtgärderna. Håll tummarna för att Timo inte åker på det. Jag har ingen erfarenhet av magsjuka och vet inte vad jag har att vänta mig alls. Åker vi på det får vi inte lämna rummet.

48 timmars nedräkning har börjat.

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skit också.

  1. mormor Anki skriver:

    Hejasan. Du har all rätt att tycka synd om dig. Tycker att ni har fått gå igen så mycket. Nu håller jag tummarna på att ingen mer är smittad. Så ska jag hälsa från min Alva till Otis..

    Gilla

  2. Tina skriver:

    Men nej, jag håller tummarna att det inte är magsjuka killen som kräktes har!! Har ni fått mer info ifall han har kräkts fler ggr?

    Tänker på er! ❤

    Gilla

    • NeLi skriver:

      Ja han hann kräkas fler gånger innan de åkte..typiskt.. Blir vi smittade blir det ju sjukdagar och sedan 48 hr efter det till jag får träffa skrotis 😦

      Gilla

Kommentera

