DAG 5

Nu är jag uppe hos Otis. När jag kom hade han precis fått in mediciner och var på ett hemskt humör. Han skrek att han ville att jag skulle gå, att han inte älskar mig, att jag ska gå tillbaka till skattjakten och att han bara vill ha sin pappa.

Jag la mig bredvid honom och klappade honom. Det var först när jag skämtade om en krokodil med filthatt som det släppte och han började fnittra. Han vände sig om, såg mig i ögonen och efter det låg vi och pratade i över en timme. Vi har pratat om glass, glasskiosken som kör till gården (glassbilen) och att vi ska åka hissen på Åhléns när vi kommer hem.

Nu frågade han efter sin surfplatta och sa att han skulle in på Youtube haha.

image

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

En kommentar till DAG 5

  1. Ninni skriver:

    Love you Otis ❤️🌞🍦

    Gilla

Kommentera

