Test

Nu är jag tillbaka från Otis, och har även hunnit lägga Timo. Det var tänkt att han både skulle äta kvällsmat och bada, men han var så trött från att ha lekt med sin pappa att han inte orkade. Jag blev lite sur över att behöva ge välling för jag har tyckt det är så kul att Timo inte ätit välling på hela resan, men grabben orkade inte vara vaken.

Otis mådde bra, och höll på med undersökning när jag kom. Han hade ökat mängd till 200, men sköterskan sa att det var för han varit igång hela dagen. De säger hela tiden att det här verkligen inte är vanligt att det går så här bra, och jag tänker ”sluta jinxa det!”

Otis hade en halvtimme kvar av sin frånkoppling så vi gick omkring lite. Vi åkte hiss och tittade på fiskar. Jag tycker det är lite läskigt när han öppnar tröga dörrar eller skjuter sega dockvagnar framför sig, men samtidigt vet jag inte om jag ska hålla tillbaka honom eller inte. Värst var när han började springa med sin lilla ryggsäck och sa ”jag springer jättefort mamma!!” haha.

Sedan har vi mest myst och gosat. Han ger mig lite tjuvnyp ibland som för att testa ifall jag ska bli arg. Och han vill absolut inte vara med Timo, men när Timo inte är där väljer han ut leksaker åt honom och pratar om honom mycket. Jag vet inte vad som försiggår i den stora hjärnan, men något slags test är det han håller på med. Jag önskar vi visste vad det var bara så vi kan få högt betyg:-).

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Test

  1. nilsmamma skriver:

    Hej!
    Härligt att höra att det går så bra för er! Jag tycker att det är jätteintressant att höra om dränmängden, när Nils opererades kom det 700 ml de första dygnen. De tog dränen när det minskat till ca 100 ml/dygn, d tog 14 dagar. Kommer det bara 200/dygn nu? Det är ju jättebra!

    Gilla

    • NeLi skriver:

      Ja men jag gick förbi er igår och hörde nils haha.. Jo jag blev förvirrad för det bor en med samma namn och vi pratade om dränvätska bara dagen innan.. Men nu är jag med! :-).. Jag skrev till dig på messenger under ny nick eftersom jag inte har kvar min gamla. Ska inte ha Facebook.. Men vill ha messenger.. 🙂

      Gilla

Kommentera

