DAG 7

Nu sitter jag återigen i solen och ska läsa lite. Jag har tvättat och städat lite nu på morgonen, och nu somnade Timo precis. Jag skulle egentligen vara hos Otis nu, men huset bjuder på varmrökt lax och romsås (mmm) vid 17, så jag tänkte att Petter kan få den. Petter får laga sedan åt mig när vi kommer hem! Han gör så sjukt god fisk, så jag är vinnaren i den här dealen :-).

Det går bra för Otis. Han har börjat äta mer nu, och har ätit 3 potatis och aprikoskräm. Det är tufft med dietmaten han står på, för allt Otis gillar är det No No på. Som tur var får han äta som vanligt två veckor efter dränen tagits. Då blir det McDonalds och bullar :-).

Timo har hittat en leksaksfruktkorg som han vänt upp och ner på, och använder som hatt. Den går han omkring med rätt ofta sötisen!

image

image

image

Men nu sover han middag Zzzz

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

En kommentar till DAG 7

  1. micaela skriver:

    skönt att han återhämtar sej så bra!

    Gilla

Kommentera

