Throwback

Lund  Juni 2012

IMG_1263

Lund April 2015

P1050789 P1050795

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Throwback

  1. Jobna skriver:

    Äntligen har jag kunnat ta mig tiden och läsa vad ni gått igenom den senaste veckan. Så härligt att höra att allt gått bra med otis! Har tänkt på er mycket och det är jobbigt att läsa och framförallt se bilderna på lilla godingen fullproppad med slangar. Tänker tillbaka på Nicholas op och hur litet det är i jämförelse. Det kanske låter dumt men man blir så otroligt tacksam att man sluppit gå igenom vad ni gått igenom. Jag vet inte om jag hade kunnat vara lika stark som du i det läget.
    Hoppas allt fortsätter lika smidigt och att ni snart får vara tillsammans hela familjen igen, hemma med 2 underbara, pigga och friska pojkar! Massor med kärlek och kramar till er!

    Gilla

    • NeLi skriver:

      Nä, varje ingrepp på barnen är jobbigt för föräldrarna, så för dig var Nicholas det jobbigaste som finns!! Ja, hoppas vi kommer hem snart! Så kan vi äntligen träffas utan att vara oroliga för att bli smittade. Vi fick aldrig Nicholas förresten! Sen tur!

      BTW, jag ba”jobna! Vem sjutton är jobna??” hahaha

      Gilla

      • Jonna skriver:

        Autocorrect som hellre skriver jobna än Jonna. It’s a crazy world we live in!

        Menar du att ni aldrig fick Nicholas förkylning? Bra isåfall för den håller i sig än!

        Ska bli trevligt att träffas när ni kommer hem, utan att tänka på snor och annat som hindrar!

        Gilla

      • NeLi skriver:

        Sega jäkla förkylningar! Nä, vi hade tur men jag tror jag håller på att få en här nere..

        Gilla

Kommentera

