Underbar dag för bröderna

Först ska jag börja med att nämna vädret! Vilket fantastiskt väder det har varit idag! Jag är glad att Petter fick komma iväg och leka ute med Timo på denna fantastiska dag! Jag sög åt mig av våren under promenaden till 67:an.

P1050715P1050711

P1050722 P1050724

Jag hängde med Otis, och vi chillade mest. Vi åkte lite hiss och gick runt lite på barnhjärtcentrat. När Petter och Timo ätit klart borta på Ronald kom de till oss, och denna gång klaffade det med Otis bortkoppling så de båda bröderna kunde leka tillsammans, och de hade så kul! De sprang och härjade i korridorerna och åkte hiss efter hiss efter hiss! En syn helt underbar att se!

P1050844

P1050851

När vi skulle gå blev Otis lite besviken och bad mig stanna. Snart snart är vi tillsammans!

Timo hade en fortsatt kul kväll med gänget här i huset. En ny kille som var lite äldre kom fram flera gånger och sa åt mig att han tyckte Timo var sådan fin kille. ”Så söt!” Sedan kom han fram och sa att ”Timo är så cool!” Haha. Ja, det är han allt!

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

