Permission

Nu ligger vi här alla fyra i samma säng. Ja nästan i allafall. Lilleman sover ju i buren. Senast vi var här alla fyra var morgonen Petter och Otis rusade ut av rädsla för att bli smittade! Jag kan inte fatta att resan börjar gå mot sitt slut! Det känns som vi nyss gick och blängde på folk som hostade!
Det är så fullt på sjukhusen i hela Sverige och i Göteborg är det helt stopp. Lund fick ta emot patienter där i från idag. Jag är så tacksam att tcpc blev av, för jag hade nog gått sönder ifall det blev inställt pga platsbrist.

På fredag ska vi göra röntgen, ta prover och ultraljud och vi blir kvar över helgen, men om allt ser ok ut får vi nog åka hem i början av nästa vecka.

Idag gjordes ultraljud och allt såg finfint ut. Otis fick permission och kommer nu bo med oss, men måste infinna sig på 67:an på morgnarna för att kolla vikt och checka av läget.
Otis tyckte det var jättekul att få komma till skattjakten och fann snabbt sin egna plats här i huset.

Jag ser fram emot i morgon när pojkarna vaknar och de inser att de vaknar tillsammans. Otis har varit så söt idag; tagit hand om Timo och gett honom kramar. Han har saknat honom! Mig med, för han vill vara nära mig hela tiden. Och jag honom!

Innan ultraljudet idag bjöds det på sång nere på Ljustorget. Sedan hälsade vi på ankorna vid dammen. (tack Ylva för fotot 🙂
P1050940 P1050941 P1050947 P1050952 P1050953 P1050959 P1050965 P1050980 P1050981

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

