DAG 11

Nu har svärfar nyligen åkt, och min lilla fis är på väg till Gränna. Jag saknar honom redan, men det gick verkligen inte att ha honom på patienthotellet. Som till exempel i morse när jag trodde han sov smög han ur sängen och ringde beredskapscentralen som var snabba med att ringa tillbaka. När jag sedan trodde jag hade läget under kontroll fick jag ytterligare ett samtal; denna gången från receptionen om att mitt rum står och larmar. Timo hade då hittat ett långt snöre i duschen som larmar ifall man rycker i det. Kul tyckte Timo!

Otis mår bättre idag, men han har fortfarande feber. Dock inte lika hög. Det talas ändå om att vi kanske får åka hem snart, så skicka inga mer brev etc! :-). Och tack för de vi fått! 

Det var sorgligt att lämna Ronald för det blev verkligen ett hem iväg från hemmet, och jag kommer sakna det! Förhoppningsvis kommer vi dock aldrig mer behöva bo på ett, för då betyder det att något av våra barn är sjuka! Glöm inte lägga en slant i bössan när ni äter på McDonalds! Jag hoppas att ni genom min blogg sett att pengarna verkligen kommer till nytta!

Timo kunde inte somna igår. Det var först runt midnatt när han kröp ur sin spjälsäng och la sig bredvid mig som han somnade. Han behövde sin mamma.

image

Han var glad över sin ”semesterfrukost” när han vaknade. Frukost ingår i allafall när man bor på patienthotellet.

image

Hej då Ronald! Tack för allt!

image

image

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

