Min Stora Dag Astrid Lindgrens Värld

Sedan vill jag även dela med mig av att lilla Otis blev nominerd och fick delta i min stora dag! Det var underbara teamet uppe på Ryhov som nominerade honom, och vilken upplevelse vi fick! Vi fick åka till Astrid Lindgrens värld, och bo i stuga en natt. Allt var betalt och ingick; bensin, mat, stuga, inträde och även städning av stugan och handdukar och sängkläder. De hade verkligen tänkt på ALLT! På dag 2 fick killarna gå in innan det öppnade och träffa Pippi Långstrump, dansa och ha kul! De fick även paket som de fick öppna som innehöll varsin bok och ett gosedjur föreställande Herr Nilsson!

Det var en riktigt rolig upplevelse! Vi är så tacksamma att vi blev nominerade och fick vara med om detta!

DSC_0016_1 DSC_0092_1 DSC_0114 DSC_0124 IMG_3355 IMG_3394 IMG_3396

Det här inlägget postades i hlhs. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Min Stora Dag Astrid Lindgrens Värld

  1. mormor Anki skriver:

    Så härligt att ni fick detta. Och att Otis mår bra,,,,

    Gilla

Kommentera

